16/1 - 2009.

Igår så blev det en mysig promenad med Erica och Ofelia.
Jag köte äntligen fotoalbumet så nu sitter nästan alla bilder på plats.
Senare gick jag hem till Emelie och Michel för att se båda Arn filmerna.
Inte riktigt min smak på film men dom var helt okej, ända fram tills slutet på tvåan.
Jag hatar sånna slut! Vilket resulterar i att jag nu tycker båda filmerna var kassa!
Jaja, men kul hade vi. Michel blev galen på oss för att vi inte kunde vara tysta.
Men vad har man att förvänta sig utav 2 rastlösa tjejer när man ser film i 5 timmar?
Nu så är jag iaf tillbaks hemma hos Emelie, hon kollar Våra bästa år sen ska vi ner på stan och fixa lite grejer tills ikväll, köpa öl och lämna in min nya kjol till skräddaren!
Jag hoppas att ni får en trevlig fredag gott folk!

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0