14/1 - 2009.

Och så var det redan onsdag igen, fasen vad dagarna bara rullar förbi en.
I måndags så ringde Erica och väckte mig, jag slängde på mig kläderna och sprang snabbt över gården, äntligen så skulle jag få träffa Erica och lilla Ofelia igen.
Och fasen vad stor hon blivit sötnosen, jag hade inte träffat henne på en hel månad.
Vi lämnade sen lilltjejen hemma med Alex och tog en powerwalk i stormen.
I tisdags så gick jag över till Erica igen efter frukosten, vi tog en promenad ner på stan för lite tjaffs på banken och lite shopping till Erica och Ofelia.
Idag så har jag iaf spenderat hela min dag med min kusin Emelie.
Hon ringde till mig när jag var påväg till banken så hon mötte upp mig där.
Vi tog en promenad ner till parken med hennes "nanny barn" för lite lek.
Det blev en snabb promenad på stan, jag införskaffade en ny kjol och hårfärg.
Jag gick hem till Emelie för att se Twilight medans hon gick och lämnade barnen.
Faasen vad bra den var!! jag längtar redan tills uppföljaren New Moon kommer. :)
Nu så har Emelie precis färgat mitt hår, det går inte att beskriva hur skönt det är.
Nu så ska vi kika på någon film som Emelie har velat se.. 

Xoxo, Josephine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0