Onsdag Onsdag..

Igår blev det en heldag hos Zandra, kom hem vid halv åtta.
Idag så har man äntligen fått se solen igen,
jag satte på mig mina solglasögon och tog en promenad hem till min faster.
Idag hade jag tänkt få lite saker uträttade!
Jag ska ta en promenad till Vikingagatan för att återlämna en laddare,
sen ska jag nog gå förbi Johan och Fia och titta hur det blev i lägenheten sen dom tapeltserade om och tillsist ska jag traska hem till Annie för att hämta mina saker jag lämnade där i lördags. Mycket promenad, fasen så skönt!
I morgon fyller William 1 år, jag och Angelica har satt in honom i tidningen!
Nej nu så ska jag ut i solen!

Xoxo, Josephine.


Kommentarer
Postat av: Fialisa.

Det är så jävla svårt att ta kort i hallen, den är så smaal. Inget märkvärdigt heller egentligen, men vafan.. Ser bättre ut än vad det gjorde innan ;p. Bara att komma förbi någon annan dag och kolla.

2009-02-18 @ 21:10:08
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0