Julen är över.

Heej hopp igen!!
Nu är julen över och allt som hör där till.
Julafton var toppenmysig, god mat och en massa paket.
Natten där förvandlades allt mer till en finsk fylle fest, haha! mycket kul.
Juldagen spenderads i Krönögård och sen vidare ner till Trädgårn.
Dagen efter samlade vi ihop ett gäng och drog till Singö, för ännu mera öl.
Så igår var man bra sliten efter 3 hårda dagar/kvällar/nätter.
Jag, Jocke och David åkte in till Antep och käkade sen blev det film hos mig.
Ja, jag är ju ute i huset nu igen, ska vara här tills efter nyår, lugnt och skönt.
Jag, Anna, Jocke och David har haft telefonkonferans här på morgonkvisten.
Ikväll så kommer Anna ut till mig och äter middag.
Nej usch vilket tråkigt inlägg det här blev, åkterkommer med bilder senare!

Xoxo, Josephine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0