Helgen då.

Fredag.
Det blev ju en heldag med mor, Anna kom förbi lagom till Idol.
Jävlar vad arg jag blev när Erik vann! :(
Sen åkte vi till Rö och hämtade annas föräldrar.
Vi hann med en dikeskörning också! Tack David :S

Lördag.
Det blev fin frukost hos Jocke med David och John.
Umgicks med dom till kvällen då jag åkte till Fia.
Vi kollade och sökte på allt som skrämmer upp en tror jag!
Haha, så där satt vi och skrämde upp varandra med historier.
När killarna kom tillbaks åkte jag med Jocke en sväng till Furusund.

Söndag.

I söndags så var jag hemma hela dagen.
På kvällen åkte vi till David och kollade på Flickan som lekte med Elden.

Det var min helg det! tok lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0