Vart tog solen vägen?

Lördagen spenderades med Zandra och William ute i solen.
Innan jag gick hem svängde jag förbi Maja och Fredrik för en kik.
Kvällen spenderades ensam hemma i soffan, såg Vid din sida.
Mina donnor var på Mobergs. Det hade varit kul.
Men eftersom att jag skulle jobba idag så orkade jag inte gå ut.
Det var evigheter sen jag var ute, jag sparar mig till min födelsedag! :)
Det var inte alls mycket att göra på jobbet eftersom att solen gömde sig.
Marie och Wille kom förbi och fikade och tog med mig hem.
Så nu hänger vi på Vikingagatan, fikat lite ute på altanen.. inte såå varmt!
Ska snart åka och handla och sen åka hem till Gossip Girl.
Fasen vilket tråkigt inlägg detta blev. Orkar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0