Maja&Josephines måleri AB.

Det har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade.
Jag och Maja har målat deras nya lya som galningar.
Ja, jävlar vad vi har målat dom här dagarna! (därför inget nytt i bloggen)
Men nu är hela lägenheten vit och fin! Så idag ska det flyttas in! :)
Så jag har varken haft tid eller ork att göra något annat.
Men igårkväll träffade jag Johan & Fia en stund, vi åkte ut till Fredriks grav.
Vad händer i helgen? nada, förrutom att jag ska jobba på söndag.
Nej, här inne kan man inte sitta! ut i sommarvädret igen...

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Gick det bra att gå hem enda till Grind med dina små onda tossar? :D

2009-04-03 @ 17:36:12
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0