Hard work work work.

Japp, jag har inte gjort något annat än jobbat sen sist jag skrev.
Därför jag inte har hört av mig till någon, I´m sorry!
Vi har varit mycket ute, och påskpysslat med alla barnen.
Jag har börjat tidigt och jobbat sent, så jag har inte orkat med något efter.
Träffade Maja och Linda en snabbis i måndags kväll för lite snack!
Vi tog en promenad till Coop och köpte påskgodis.
Jag hoppas att jag får vara ledig i morgon i alla fall
eftersom att jag ska jobba i helgen, vore skönt att få sova ut någon dag.
Nu så ska jag ut och njuta utav solen ett tag!

Xoxo, Josephine.



Kommentarer
Postat av: zandra

Men jossan det är ju bra att du får jobba, och sov det har väl du gjort???

2009-04-08 @ 14:33:31
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0