Fredag!

Ikväll är det fredag, och ikväll dricker vi äntligen vin! :)
Vi ska nog till och med upp och svänga mina trasiga fötter på Mobergs.
Idag har jag varit ute heela dagen, gick och träffade Fia på stan vid 11:00.
Vi skulle knata och köpa tapeter till deras kök med vi fick stanna till vid mor min för att plåstra om mina små (trodde jag då ja)
skavsår innan vi fortsatte sakta till Järnia.
Efter det blev det öl på G´s uteservering. :) mums vad gott.
Jag hann förbi Vikingagatan snabbt och träffade en lycklig gåendes William.
Jag hoppas att vi hinner ses i morgon, vi har inte umgåts på hela veckan..
Nej nu ska vi fortsätta med vårat goda vin! Ha en trevlig fredag gott folk.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du skulle ha gjrot det, detta tar ju huuur lång tid som helst om det ska läka!

Jag hade lungt gått barfota, det är ju mysigt.

Iofs är det rätt mycket grus nu :/ Hmm.

2009-04-03 @ 21:17:16
URL: http://buumbi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah, jag märkte att du hellre ville det =)

Hade du det skoj igår då?

2009-04-04 @ 08:51:14
URL: http://buumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0