27/9 - 08.

Hej hopp!
Igår så blev det inget bloggande, hade ingen tid över för det.
När jag vaknade så lekte jag lite med Joel innan pappa kom och hämtade honom.
Efter det så knatade jag ner på stan för att möta upp Linda när hon slutade jobba.
Vi köpte två kaffe och kanelbullar och satte oss på bussen emot Stockholm.
Vi var nog inne på Gina Tricot i ca 2½ timme och provade massor med fint.
Jag kom ut med två kjolar, ett par tights, en topp och en mössa. (bilder kommer sen)
Linda köpte en lång slimmad polo och ett par tights.
Vi tog en snabb fika på Espresso House,
riktigt mysigt att sitta ute när det hade blivit mörkt och hela stan lyste.
Hemma i Norrtälje igen så åkte jag iväg till Vikingagatan för att umgås med Zandra.
Det var vad som hände igår det.
Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt innan jag traskade iväg till Vikingagatan där jag sitter och sippar på lite rödvin nu.
I morgon så blir det jobb, ska faktist bli roligt! Skönt att komma ut dit igen.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Tjillevippen!


 
Här bjuder jag på två snygga "väldigt seriösa" bilder på mig och Zandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0