24/9 - 08.

Zandra ringde mig igår och frågade om jag ville  ha William
 en stund i morse medans hon skulle åka och hämta lite hyllor som hon beställt.
Givetvis sa jag ja, då all tid med Wille är underbar tid.
I morse när telefonen började ringa tröck jag på snooze.
Men det var inte alarmet som ringde,
 först så var det Johan S och sen Marie.
Dom ville att jag skulle jobba. Så jag hoppade upp,
kletade på mig lite makeup och knatade iväg till skolan.
Så Zandra kom upp och lämnade Wille där istället.
Linda och Alva kom också på besök.
 Så jag fick sällskap av dom hem.
Eller hem och hem, jag är hos min Faster.
Ikväll så blir det långpromenad med Zandra och William.
Nu så ska jag ut i det underbara vädret. :)

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0