16/9 - 08.

Idag så blev det en riktigt slapp dag.
Jag mådde inge vidare när jag vaknade så jag ägnade hela förmidagen åt att kolla på olika klipp, bla Björn Gustavsson som Benjamin, hahaha... han är så klockren, prickar alltid rätt.
Sen så har det blivit En annan del av Köping.
Det är så roligt, eller så är det bara jag som har dålig humor?
 Farmor skrattade nog mer än mig :) hon älskar det.
Hela eftermiddagen har jag kollat på favoritserien The Hills, som jag nu har klickat hem både sesong 1 & 2 på CDON.com.
Så nu återstår det bara att vänta. 1-3 arbetsdagar.
 Sen så blir det press.
Brody Jenner är bara såå het. 
Nej nu så ska jag och Ronja ta oss en promenad.

Tjilleivppen!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0