Long time no see.

Jag har inte alls haft tid för bloggen / datorn den senaste tiden.
I onsdags så fyllde ju Annie år, det blev en kaffedrink och snack.
I fredags så var det dags för den riktiga festen. Middag och vin hos Annie.
Festen fortsatte uppe på mobergs där spriten flöda, shots, drinkar och öl.
Bra sliten vaknade jag tidigt och begav mig till jobbet. Där flöt det på bra.
När jag slutade jobba åkte jag direkt till Annie igen för ännu en middag.
Senare så blev det Bacardii Razz hos Linda W med Linda och Anna och sen Mobergs.
Upp i söndags morse igen för att bege mig till jobbet.
Så jag var bra sliten i söndags när jag kom hem och däckade i soffan.
Igår var det Hockey igen. Det gick skit bra för NIK.
Nu sitter jag hemma och fikar med bror, fia och farmor.




Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0