7/10 - 08.

Förklaringen till att mitt bloggande har tunnat ur är att jag inte har tillgång till dator.
I fredags så var jag iaf hemma hos Annie på kvällen.
Vi kollade på Idol och drack kaffedrinkar. Smaskens!
I lödags så blev det jobb och efter det så träffade jag min Maja och drack lite vin.
Senare drog jag mig iväg till Vikingagatan för några drinkar innan jag och Zandra begav oss upp till Mobergs för mer drinkar och lite dans. :)
Vi hade faktist riktigt roligt. Trotts att det knappt var någon man kände igen.
I söndags blev det jobb igen, men det var så lite att göra så jag fick sluta vid 14:00.
Då hyrde en film på vägen hem, P.S i Love You. Riktigt kass.
Igår var jag ner på stan med pappa, köpte kläder till lill Joel.
Senare blev det en fika med Linda och sen en snabb träff med Zandra.
Just nu så sitter jag uppe på Roslagsskolan,
gud vad jag saknar den tiden då man gick här.
Allt var as bra och smärtfritt! :)
Nej nu så måste jag återvända till jobbet.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0