22/10 - 08.

Hola!
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Igår när jag slutade jobba så gick jag hem för att byta om innan jag och farmor gick ner på stan för att köpa grejer till Ofelia :) och sen hitta en bikini till mig.
Någon bikini blev det inte,
men jag hittade istället en underbar klänning
som kommer passa perfekt till middagarna nere i värmen!
Kvällen blev lugn, jag och farmor tittade på tv.
Jag blev riktigt irreterad när jag kollade på DHW, (5 år senare)
jag hatar verkligen sånt! varför hoppa fram i en serie? 
Värdelöst. Nu kommer jag säkert ledsna och sluta titta.
Så blev det iaf med One tree hill.
Men jaja, just nu så är jag hemma hos min faster.
Vi har fikat lite och jag lånar datorn för att kolla bikinis.
Har väll inget vettigt att skriva egentligen!
Välkommna hem Erica, Alexander och Ofelia :)

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0