21/10 - 08.

Idag så är jag riktigt riktigt trött.
Kunde inte sova alls inatt, vi gick till pappa och Lotta vid sex tiden och kom inte hem förens efter elva, då blev det tv tittande och sen läste jag lite, eller lite och lite,
min bok är så spännande så jag kan aldrig sluta läsa.
Sen när jag äntligen släckte lampan så flög tankarna iväg till Thailand.
Haha, ååh! det ska bli så underbart. Sol, bad, värme och Singha... längtar!
Gick upp tidigt i morse eftersom att jag skulle jobba, helt slut..
Nu har jag iaf slutat, ska äta lite sen så ska jag ner på stan.
Jag ska hämta grejer till Ofelia som jag lagt undan och sen vidare till systemet.
I morgon så fyller Annie 18. Så nu killar, går ni inte säkert på krogen. hahaha... :P
Nu så är det dags för lunch med dom andra!

Xoxo, Josephine.


Kommentarer
Postat av: Erica

Älskling! Nu är vi äntligen hemma!

2008-10-22 @ 13:24:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0