2/10 - 08.

Det har inte blivit något bloggande på ett tag nej.
I söndags så blev det ju som sagt jobb, det var rikgtigt roligt eftersom att det var underbart väder ute och mycket folk som rörde sig ute på det lilla området Wira Bruk. Juste! det är där, på ett litet fik som jag jobbar btw. :)
När jag slutade så åkte jag direkt till Sportcentrum och kollade lite Hockey.
I måndags så var jag ner en sväng med Annie på stan,
vi shoppade lite smått och gott och sen blev det en fika på Tullen.
I tisdags så umgicks jag bara med min kusin Emelie.
Igår var jag ner en stund på marknaded här i Norrtälje med Zandra och Linda.
Just nu sitter jag på Vikingagatan, vi ska åka till Rimbo snart och kolla den marknaden.

Tjilleivppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0