Helgen.

Ja. bättre sent än aldrig att berätta om min helg.
I fredags så tvingade Annie mer än mindre ut mig, vi drack lite vin hos Annie sen så åkte vi hem till David och senare vidare upp till Mobergs.
Dagen efter låg jag, Annie, Jocke och David som döda sillar i Annies säng dagen efter.
Jag samlade kraft och traskade hem vid fyra tiden.
Låg helt död i soffan, såg lite på Parl Harbour och somnade om. :)
Bestämde att lördagen skulle bli stillsamma hemma.
Blev det så? haha, no way in hell. Linda W ringde mig vid åtta tiden och sa att jag skulle komma till Dan som fyllde år, så jag hoppade in i duschen,
 ringde Johan och begav mig dit.
Det blev ganska lugnt ändå. lite drinkar och någon öl.
Söndagen var det dags för jobb igen, var helt ensam. Skit tråkigt.
På kvällen blev det middag hos mor.
Det var min helg det!

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0