6/11 - 08.

I morse så var jag äntligen uppe itid, hade faktist ställt klockan på 10:00.
Gjorde mig i ordning snabbt och knatade iväg till konsum och köpte frukost till mig och Erica som vi åt innan vi begav oss ner på stan för ett besök på bvc med lilla Ofelia och lite shopping på H&M till oss alla tre. :)
Efter att vi var klara med allt nere på stan så åkte vi hem till Erica igen för en fika.
Senare mötte jag Annie för att bege oss till Taxi och betala "den jävla resan".
Nu så sitter jag uppe i "huset" kollar film med Ronja och väntar på mat.
Jag är hungrig som ett riktigt odjur. :D hahaha.
I morgon så blir det förhoppningsvis hockey. Om inte Annie bangar.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0