5/11 - 08.

Jaha, nu sitter man här på Vikingagatan igen. :)
Det var meningen att vi bara skulle hit på en fika.
Zandra åkte för längesen men jag och Marie fastnade vid en film och sen en film till.
Jag kanske ska berätta vilka som bor här eftersom att jag så ofta nämner att jag fastnar på just Vikingagatan, det är nämligen så att det är Zandras föräldrar Micke och Marie. Så nu vet ni det också! Idag har det inte hänt så mycket,
 jag träffade Zandra och Wille runt tre vid blomsterlandet.
Zandra köpte blommor och en illaluktande En. haha!
Vi sötte på Angelica och Marie som bjöd hem oss på fika.
Så nu sitter jag alltså här!
Ska dock ta och traska hem nu snart för jag får inte missa Greys ikväll!
Detta är garanterat en lugnare onsdag än förra veckan. :)

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0