Helgen.

Nu på söndag så är det en månad kvar tills vi drar till Thailand!
Jag och Joakim har redan smidit planer. Vi ska på ping pong. Haha!
Jaja, så vad hände i helgen för min del?
Jo i fredags så var jag med Annie, vi hade bestämt att vi inte skulle inta någon alkohol eftersom att vi skulle ut på lördan och ville vara pepp då.
Vi blev rastlösa och bestämde oss för att haka på Becka och Emelie upp till Mobergs och bara kolla läget, vi hade faktist riktigt roligt.
Det var riktigt skönt att vakna i lördags och slippa ta min vanliga dos treo. :P
Ute på jobbet var det massor med folk, så tiden flöt på.
Stack hem till Annie direkt efter jobbet för en snabb dusch/makeover innan vi satte oss i en taxi hem till Linda och Joakim för en liten halloween fest.
Efter en hel del fruktiga drinkar körde David upp oss till Mobergs.
Det var min helg det. Och den sista partyhelgen innan Thailand.
Nu så ska jag spara på både krafter och pengar. Haha.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0