25/11 - 08.

Ja, då är det exakt två veckor och tre timmar kvar tills planet lyfter.
Och idag så begav mig ut i snöstormen till polisen för att fixa mitt pass.
Ja, bättre sent än aldrig, kunde knappt sova inatt för att jag oroade mig över det.
Om det skulle hinna bli klart i tid osv osv osv.
Jaja, nu har jag varit där och jag får hämta ut det på fredag.
När jag var klar hos polisen så traskade jag hem till Zandra och Wille.
Vi gick ut med Wille i pulka och köpte lunch, kollade på tv och snacka skit.
Påväg hem svängde jag förbi hos Emelie för att ge henne lite sällskap.
Så här sitter jag nu, vi har suttit nermysta i soffan med te. Mumsie.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0